loading...
قالب وبلاگ | کد موزیک
علیرزا بازدید : 1037 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (49)

مهلت ساخت کد بارشی رایگان به پایان رسید

لطفا دیگه سفارش ندهید

 

سلام دوستان 

تصمیم گرفتیم کد بارشی رایگان بسازیم 

قبل از هر چیزی اول منو با نام کد موزیک رفت 25 لینک کنید اینم لینکم www.raft25.ir بعد سفارش دهید

برای سفارش از قسمت نظرات متن رو برای ما ارسال کنید 

توجه: 1- هر کسی آدرس وبشو ننویسه کد بارشی نمیسازیم  ( هر کسی آدرس وب نذاره بدون خوانده شدن، نظرش حذف خواهد شد )

2- قبل از سفارش لطفا یه بار از منوی موضوعات روی گزینه کد بارشی سفارشی کلیک کنید اگر کد بارشی مورد علاقه شما نبود سفارش دهید 

دیدن نمونه کلیک کنید

مهلت ساخت کد بارشی رایگان به پایان رسید

لطفا دیگه سفارش ندهید

 

مهلت ساخت کد بارشی رایگان به پایان رسید

لطفا دیگه سفارش ندهید 

 

منتظر سفارشات شما هستم 

یا حق 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali در تاریخ 1392/09/13 و 15:25 دقیقه ارسال شده است

سلام من شمارا لينك كردم اگه ميشه كدبارشي راشدين برام بسازيد.
اين آدرسhttp://rashedin50.blogfa.com

این نظر توسط علي در تاریخ 1392/09/13 و 15:16 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش اگه ميشه كدبارشي راشدين برام بسازيد ممنون ميشم.


اينم آدرسhttp://rashedin50.blogfa.com

این نظر توسط saeed در تاریخ 1392/09/13 و 12:00 دقیقه ارسال شده است

اقا سلام لینک کردم وب:saeedmofrad.negarfa.com
متن سفارشی:هستی عاشقتم
شکلکشکلک

این نظر توسط جسین شفیعی اسفرورین در تاریخ 1392/09/13 و 9:59 دقیقه ارسال شده است

سلام لینک کردم... وب زیبایی داری خواستم یه کد بارشی بسازی با عنوان حسین شفیعی اسفرورین
http://255586.blogfa.com

این نظر توسط mostafa در تاریخ 1392/09/12 و 19:57 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز برای اون قالب که میخواستم . که گفتی عکس بده خودت یه عکس عاشقانه باحال بذار من قبولت دارم.
سریعتر هم برام امادش کن ممنونتم داداش
پاسخ : شرمندتم داداش عکس بده تا یه وقت نگی من نمیخوام قبل ساختم نصف هزینه رو میگیرم تا نگی نمیخوامش

این نظر توسط saeed در تاریخ 1392/09/12 و 19:48 دقیقه ارسال شده است

اقا سلام جواب مارو هم بده سایت شما لینک شده ادرس وب www.saeedmofrad.negarfa.com متن سفارشی:هستی عاشقتم

این نظر توسط a.m در تاریخ 1392/09/12 و 19:12 دقیقه ارسال شده است

سلام میخواستم بدونم چقد زمان میبره تا یه کد برای موس و یه کد بارشی برام زحمتشو بکشین؟؟
پاسخ : کد موس هزینه داره 1000 تومان کد بارشی هم رایگانه هر وقت وقت داشتم میسازم

این نظر توسط shangoo در تاریخ 1392/09/12 و 15:53 دقیقه ارسال شده است

سلام!
من هفته پیش براتون نظر گذاشته بودم(برای کد بارشی)ولی خب در جریان نیستم که ساختینش یا نه در هر صورت لینکتون کردم.
پاسخ : آدرس وبت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

متن سفارشیت؟

این نظر توسط kiarash در تاریخ 1392/09/12 و 13:04 دقیقه ارسال شده است

سلام اگه میشه برای من این متنو به صورت بارشی در بیار"پفک نمکی"

اینم ادرس وبم:http://pofaknamaki1.tk

این نظر توسط تنها در تاریخ 1392/09/12 و 11:55 دقیقه ارسال شده است

سلام من کد بارشی سفارشی میخوام با عنوان" بانوی بصیر"
آدرس وبلاگ من اینه:banooy1373.blogfa.com


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
به سلامتی خودم و بچه محل هام که میگیم ما از اوناشیم که: فشن نیستیم… بابامون ماشین شاسی بلند نداره بیایم دنبالت… مارک کفشمون دیگه آخرش کفش ملیه… زیر ابروهامونم بدمون میاد نخ کنیم که دخترکش بشیم… مارک تی شرتمونم هم دیگه آخرش یا هندونست یا تمساح… نداریم هرشب ببریمت بیرون خرجت کنیم… ولی… وقتی میگیم دوستت داریم یعنی دوست داریم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1308
  • کل نظرات : 2800
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12305
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 259
  • باردید دیروز : 244
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,485
  • بازدید ماه : 5,004
  • بازدید سال : 44,774
  • بازدید کلی : 4,022,635
  • کدهای اختصاصی
    شمارنده