loading...
قالب وبلاگ | کد موزیک
علیرزا بازدید : 428 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (5)

 

توجه: بعد از نصب برنامه باید یه بار از منوی استارت برنامه رو اجرا کنید

نکته: بعضی وقت ها میاد که میخواین برنامه رو آپدیت کنین انصراف رو بزنین 

برنامه تا ویندوز عوض نکردین کار می کنه به شرطی که آپدیتش نکنین


دانلود فایل

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط اناهیتا در تاریخ 1394/03/11 و 5:26 دقیقه ارسال شده است

سلام عاغا میزنم باز نمی ککن برای دالنلود چ کار بکنم عایا
یعنی نمی شه دانلود کرد لینک دالنود نمی ده عاغا
درست کنید عایا

این نظر توسط anahita20e در تاریخ 1394/03/11 و 5:13 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان عزیز کسانی ک نمی تونن دانلود کنن بروی لینک دانلود کلیک راست کنید بر گزینه سیو رو بزنید
من دانلود منجر دایمی دارم چندتا کرک شو دارم دایمی هرکی خواست بروی اسم من کلیک کنه
وبلاگم بالا می اد توی نظرات بگه حتما ایمیل یا وبلاگشو بده تا براش بفرستم
بایموفق بشد برایکرک هم اموزش دارم توی وبلاگم
www.bosakam.blogfa.com

این نظر توسط نفس در تاریخ 1392/12/26 و 17:47 دقیقه ارسال شده است

چجوری دانلودمنیجرپاک کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این نظر توسط amir در تاریخ 1392/12/20 و 23:39 دقیقه ارسال شده است

سلام چرا خطا404 رو میده؟؟؟؟؟؟؟؟شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط fazeh در تاریخ 1392/09/20 و 20:07 دقیقه ارسال شده است

سلام
من دانلودمنیجرم دانلود نمیکنه الانم نمیتونم این فایل رو دانلود کنم.چیکارکنم؟؟؟؟؟؟
پاسخ : سلام خوبی؟
باید اول دانلود منیجر رو حذف کنی بعد اینو دانلود کنی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به سلامتی خودم و بچه محل هام که میگیم ما از اوناشیم که: فشن نیستیم… بابامون ماشین شاسی بلند نداره بیایم دنبالت… مارک کفشمون دیگه آخرش کفش ملیه… زیر ابروهامونم بدمون میاد نخ کنیم که دخترکش بشیم… مارک تی شرتمونم هم دیگه آخرش یا هندونست یا تمساح… نداریم هرشب ببریمت بیرون خرجت کنیم… ولی… وقتی میگیم دوستت داریم یعنی دوست داریم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1308
  • کل نظرات : 2800
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 12305
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 116
  • بازدید امروز : 441
  • باردید دیروز : 432
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 441
  • بازدید ماه : 5,618
  • بازدید سال : 45,388
  • بازدید کلی : 4,023,249
  • کدهای اختصاصی
    شمارنده