loading...
قالب وبلاگ | کد موزیک
علیرزا بازدید : 529 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (1)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سمانه در تاریخ 1392/12/22 و 17:53 دقیقه ارسال شده است

سلام.. خوبید؟ اولش از سایت بسیار خوبتان و از امکانات خیلی جالبش تشکر میکنم، خصوصا از قالب های خیلی خیلی زیباتون ... خیلی خوشگل بدون همشون.
راستش من این قالب بنفش و مشکی رو خیلی دوست داشتم و برای قالب وبم انتخابش کردم .. وای اما چرا بخش نظراتش کار نمیکنه ؟!!! تورو خدا به دادم برسید و این مشکل رو هرچی هست درستش کنید... لطفا برید به ادرس وبم http://shore-zendkei.blogfa.com/
هنوزم قالب خوشگلتون رو دارم .. اما نمیشه بهش نظر داد .. میشه خواهش کنم درستش کنید. خیلی خیلی ممنون میشم .. من منتظرما .. مرسیشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به سلامتی خودم و بچه محل هام که میگیم ما از اوناشیم که: فشن نیستیم… بابامون ماشین شاسی بلند نداره بیایم دنبالت… مارک کفشمون دیگه آخرش کفش ملیه… زیر ابروهامونم بدمون میاد نخ کنیم که دخترکش بشیم… مارک تی شرتمونم هم دیگه آخرش یا هندونست یا تمساح… نداریم هرشب ببریمت بیرون خرجت کنیم… ولی… وقتی میگیم دوستت داریم یعنی دوست داریم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1308
  • کل نظرات : 2800
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12305
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 189
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 350
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 718
  • بازدید ماه : 3,237
  • بازدید سال : 43,007
  • بازدید کلی : 4,020,868
  • کدهای اختصاصی
    شمارنده