loading...
قالب وبلاگ | کد موزیک
علیرزا بازدید : 251 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (1)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دوست قرآنی در تاریخ 1392/11/28 و 18:19 دقیقه ارسال شده است

سلام
شرمنده من اینو کپی کردم...
ببخشید والا اصلا به اصل موضوع دقت نکردم
داداش هرجور شما راضی میشین چیکار کنم الان برای رضایتتون!!
اگه پستو حذف کنم خوبه؟!
یایه جوری راضی شین
چه میدونم هرجور که راضیتون میکنه
کارم اشتباه بود ...
واسه جبرانش چه باید کرد!؟
خواهش میکنم سخت نگیرین بهم
09365660525
این شمارمه
خواهش میکنم پیامکی بگین تا یه جوری جبران کنم!!
پاسخ : جبران نمیشه
از الکی هم دم از مثبت بودن نزنین
کد رو کش میرین بعد میگین چیکار کنم راضی میشی

کپی برداری بدون ذکر منبع حرامه
قبل برداشتن باید اطلاع بدین


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به سلامتی خودم و بچه محل هام که میگیم ما از اوناشیم که: فشن نیستیم… بابامون ماشین شاسی بلند نداره بیایم دنبالت… مارک کفشمون دیگه آخرش کفش ملیه… زیر ابروهامونم بدمون میاد نخ کنیم که دخترکش بشیم… مارک تی شرتمونم هم دیگه آخرش یا هندونست یا تمساح… نداریم هرشب ببریمت بیرون خرجت کنیم… ولی… وقتی میگیم دوستت داریم یعنی دوست داریم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1308
  • کل نظرات : 2800
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12305
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 253
  • باردید دیروز : 244
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,479
  • بازدید ماه : 4,998
  • بازدید سال : 44,768
  • بازدید کلی : 4,022,629
  • کدهای اختصاصی
    شمارنده