loading...
قالب وبلاگ | کد موزیک
علیرزا بازدید : 441 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (8)

 

کد آهنگ گروهی به نام فصل بهار , کد آهنگ فصل بهار از محمد علیزاده , کد آهنگ فصل بهار از رضا صادقی , کد آهنگ فصل بهار از مهدی یراحی , کد آهنگ فصل بهار از مرتضی پاشایی , کد آهنگ پام عزیزی به نام فصل بهار , کد موزیک برای وبلاگ , کد موزیک , موزیک عاشقانه جدیدی ,

 

کد آهنگ گروهی جدید و زیبای خوانندگان ایران به نام فصل بهار

 

 

با حضور رضا صادقی , مهدی یراحی , مرتضی پاشایی , سعید شهروز , محمد علیزاده , پیام عزیزی


 
 
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محیا در تاریخ 1393/01/02 و 9:06 دقیقه ارسال شده است

[گریه][گریه][گریه][گریه][گریه][گریه][گریه][گریه][گریه][گریه][گریه][گریه][گریه][گریه][گریه][گریه][گریه][گریه][گریه][گریه]
پاسخ : میگ میگ

بخند بخند

این نظر توسط محیا در تاریخ 1393/01/02 و 9:02 دقیقه ارسال شده است

عجب آدمی هستیاشکلک
مگه من میخوام بیام خونتونو ببینم یا بقیه رو
شکلکشکلک
نمیامشکلکشکلک
پاسخ : بیا بدو بیا

این نظر توسط محیا در تاریخ 1393/01/02 و 9:02 دقیقه ارسال شده است

عجب آدمی هستیاشکلک
مگه من میخوام بیام خونتونو ببینم یا بقیه رو
شکلکشکلک
نمیامشکلکشکلک
پاسخ : بیا بدو بیا

این نظر توسط محیا در تاریخ 1393/01/01 و 10:45 دقیقه ارسال شده است

خب نرو تو کی به حرف من گوش کردی که این دومیش باشهشکلکمنم نمیام خونتون تنهایی چه کنم
پاسخ : بیا خوونه ما همه خونه ما هستن من مغازم


این نظر توسط محیا در تاریخ 1393/01/01 و 10:39 دقیقه ارسال شده است

هه
من از جمع کردن بدم میاد فقط میتونم پهن کنم!!!
پاسخ : خخخخخخخخخخ

این نظر توسط محیا در تاریخ 1393/01/01 و 10:33 دقیقه ارسال شده است

فک کنم منم بیام خونتون تو پاشی بری مغازه
بابا حداقل بمون کمک کن زشته نمیگن علیرضا کجاس؟!!
آخه الآن کی میاد مغازه
پاسخ : حسش نیست خونه باشم
اعصاب نمیکشه

این نظر توسط محیا در تاریخ 1393/01/01 و 10:21 دقیقه ارسال شده است

عجب رسمیه، رسم زمونه
خونمون عیدا، پر از مهمونه
میرن مهمونا، از اونا فقط
آشغال میوه به جا می مونه
چی شد اون کیوی، کجاست نارنگی
کجا رفت اون موز، خدا می دونه...شکلکشکلکشکلک
پاسخ : تو که دست به سیاه و سفید نمیزنی

این نظر توسط محیا در تاریخ 1393/01/01 و 10:19 دقیقه ارسال شده است

دیگه حداقل روز عید پا نمیشدی بیای مغازه
عید دیدنی نباید بری کسی نمیاد خونه شما؟!
پاسخ : کسی رو میخوام چیکار



کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به سلامتی خودم و بچه محل هام که میگیم ما از اوناشیم که: فشن نیستیم… بابامون ماشین شاسی بلند نداره بیایم دنبالت… مارک کفشمون دیگه آخرش کفش ملیه… زیر ابروهامونم بدمون میاد نخ کنیم که دخترکش بشیم… مارک تی شرتمونم هم دیگه آخرش یا هندونست یا تمساح… نداریم هرشب ببریمت بیرون خرجت کنیم… ولی… وقتی میگیم دوستت داریم یعنی دوست داریم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1308
  • کل نظرات : 2800
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 12305
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 403
  • باردید دیروز : 244
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,629
  • بازدید ماه : 5,148
  • بازدید سال : 44,918
  • بازدید کلی : 4,022,779
  • کدهای اختصاصی
    شمارنده