loading...
قالب وبلاگ | کد موزیک
علیرزا بازدید : 453 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

کد آهنگ مرتضی پاشایی به نام تو راست میگی , کد آهنگ تو راست میگی , کد موزیک تو راست میگی , کد آهنگ تو راست میگی از پاشایی , کد موزیک جدید تو راست میگی ,

 

کد آهنگ مرتضی پاشایی به نام تو راست میگی

 | سفارش یکی از کاربران |


 
 تو راست ميگي
امشب
ميخواي بري بدون من
خيسه چشاي نيمه جون من
حرفام نميشه باورت
چيكار كنم خداياااااااا
راحت داري ميري
كه بشكنم عشقم
بذار نگات كنم يكم شايد
باهم بمونه دستاي ما
بجون تو
ديگه نفس نمونده واسه ي من
نرو توهم ديگه دلم رو نشكن
دلم جلو چشات داره ميميره
نگام نكن
بذار دلم بمونه روي پاهاش
فقط يذره اخه مهربون باش
خدا ببين چه جوري داره ميره
---------------------------
اره تو راست ميگي كه بد شدم
اروم ميگي كه جون به لب شدم
امشب بمون اگه بري چيزي درست نميشه
ساده نميشه بي خبري بري عشقم
بگو نميشه بگذري از من
بگو كنارمي هميشه
ترو خدا ببين چه حالييم نگو كه ميري
دلم ميخواد كه دستامو بگيري
نرو بدون تو شكنجه ميشم
پيشم بمون
ديگه چيزي نميگم اخريشه
كسي واسه من شبيه تو نميشه يمون
الهي من برات بميرم
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به سلامتی خودم و بچه محل هام که میگیم ما از اوناشیم که: فشن نیستیم… بابامون ماشین شاسی بلند نداره بیایم دنبالت… مارک کفشمون دیگه آخرش کفش ملیه… زیر ابروهامونم بدمون میاد نخ کنیم که دخترکش بشیم… مارک تی شرتمونم هم دیگه آخرش یا هندونست یا تمساح… نداریم هرشب ببریمت بیرون خرجت کنیم… ولی… وقتی میگیم دوستت داریم یعنی دوست داریم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1308
  • کل نظرات : 2800
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12305
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 797
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,035
  • بازدید ماه : 4,554
  • بازدید سال : 44,324
  • بازدید کلی : 4,022,185
  • کدهای اختصاصی
    شمارنده