loading...
قالب وبلاگ | کد موزیک
علیرزا بازدید : 235 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (9)

 

کد آهنگ بهنام علمشاهی به نام عاشقت شدم

 

 

ترانه : علی بحرینی ، مسعود امامی ، حمید فریزند ، علی عزتی و امیر مسعود میردامادی

آهنگساز : ساناز کریمی ، فریبرز خاتمی ، پیام هوشمند ، علی عزتی ، صادق نورانی و حمید رهنورد

تنظیم کنندگان : پیام هوشمند ، فریبرز خاتمی ، محمد مروی

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محيا در تاریخ 1393/02/10 و 19:39 دقیقه ارسال شده است

شکلک
پاسخ : ناراحت نباش خدا کریمه

این نظر توسط محيا در تاریخ 1393/02/10 و 19:28 دقیقه ارسال شده است

باشه عصباني نشو.
خداكنه درست شه.
اونانرفتن سربازي؟.خيلي هم بد نيستا
پاسخ : رفتن همشون محمد معافیت سه برادری گرفته

این نظر توسط محيا در تاریخ 1393/02/10 و 19:16 دقیقه ارسال شده است

و....يعني چي؟
يعني هيچكدومشون نميان باهات؟
همه اين مدت همه كارارو خودت كردي؟
پاسخ : کسی نمیاد تنهایی رفتم
اونا هم کار دارن نمیتونن کارشونو ول کنن

3 تاش اینجا نیست اون یکیا هم کار دارن

این نظر توسط محيا در تاریخ 1393/02/10 و 18:56 دقیقه ارسال شده است

داداشت؟؟؟
پاسخ : کار دارن و.......

این نظر توسط محيا در تاریخ 1393/02/10 و 18:43 دقیقه ارسال شده است

همه اين جاهارو تنهايي ميري؟ يه بزرگتر همراهت ببر شايد كمتر اذيتت كنن اعصابتو خرد كنن
پاسخ : تنهایی میرم
بزرگتر بابا هست اونم ببرم میره ناراحت میشه اعصابش خراب میشه و .........

این نظر توسط محيا در تاریخ 1393/02/10 و 16:11 دقیقه ارسال شده است

يعني چي؟؟؟چرا؟؟؟اين چ وضعشه؟؟؟شکلکشکلکشکلکشکلکحالا چي ميشه؟شکلک
پاسخ : معلوم نیست فردا قراره برم پیش یکی دیگه

این نظر توسط Mahya در تاریخ 1393/02/10 و 14:15 دقیقه ارسال شده است

Chi shod?che khabar?
پاسخ : هیچی
نتونست کمکی کنه

این نظر توسط M در تاریخ 1393/02/10 و 14:14 دقیقه ارسال شده است

ﺩﯾﺸﺐ ﺯﺩﻡ ﯾﻪ ﭘﺸﻪ ﺭﻭ ﮐﺸﺘﻢ. ﺍﺯ ﺑﺲ ﺧﻮﻥ ﻣﻦ ﺗﻮ ﺭﮔﺎﺵ ﺑﻮﺩ، ﺣﺴﯽ ﺭﻭ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩ ﺑﻪ ﺭﺳﺘﻢ ﻣﻮﻗﻊ ﮐﺸﺘﻦ ﺳﻬﺮﺍﺏ ﺩﺳﺖ ﻧﺪﺍﺩ. ﺍﺻﻼ ﯾﻪ ﻭﺿﻌﯽ!!



\"از دست رفیقم قاطی بودم یه پیامک صوتی بهش دادم پر از فوش و دریوری بعد با کلی ذوق بهم زنگ زده میگه بگو چجوری صدات رو برام اس ام اس کردی؟!!!!!!!!
این هم رفیق ما داریم
عصن۱وزیه\"

این نظر توسط M در تاریخ 1393/02/10 و 14:06 دقیقه ارسال شده است

\"ب بابام میگم تیغ اصلاح داریم؟ میگه نه بروبخر، رفتی میوه بخرعصرمهمون داریم، نون هم نداریم برای ظهر. راستی تا داروخانم برو یک بسته قرص مسکن بگیر
منم گفتم نه احساس میکنم ی نمه ته ریش بذارم بد نیست... والا
فک و فامیله ماداریم؟؟\"



\"مامانم :پسرمون شام نخورد.. خاک به سرم.. حتمأ معتاد شده..!
بابام :نه بابا حتماً بیرون یه چیزی با اون دخترا کوفت کرده حمال.....
و هیچکس ندانست من هیچوقت کوکو سبزی دوست نداشتم!!
خونوادست من دارم؟؟؟؟؟؟؟\"



\"تو صف نون بودم دیدم ۲ تا پسر هفت هشت ساله سر نوبت با هم بحث میکردن...
اولی :برو بابا! دومی :به من نگو بابا به من بگو عمو، به من که میگی بابا من نسبت به تو احساس مسولیت پیدا میکنم میکنم!!
اصن یه وضیه...\"



\" مخاطب خاصم زنگ زده میگه \"\"حامد\"\" تموم اس ام اس هایی که تو این چند سال برام فرستادی پاک شد اگه میشه دوباره همشون و برام بفرست!!!
به روش سامورایی ها خودکشی کنم فکر کنم باکلاس تره... :-/ اصن یه وزی\"

ببین مال بقیه هم رفته یا فقط مال ماست؟ اولین جمله ای که موقع قطع برق ایرانیها به زبان می آورند


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به سلامتی خودم و بچه محل هام که میگیم ما از اوناشیم که: فشن نیستیم… بابامون ماشین شاسی بلند نداره بیایم دنبالت… مارک کفشمون دیگه آخرش کفش ملیه… زیر ابروهامونم بدمون میاد نخ کنیم که دخترکش بشیم… مارک تی شرتمونم هم دیگه آخرش یا هندونست یا تمساح… نداریم هرشب ببریمت بیرون خرجت کنیم… ولی… وقتی میگیم دوستت داریم یعنی دوست داریم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1308
  • کل نظرات : 2800
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 12305
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 116
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 432
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 5,278
  • بازدید سال : 45,048
  • بازدید کلی : 4,022,909
  • کدهای اختصاصی
    شمارنده