loading...
قالب وبلاگ | کد موزیک
علیرزا بازدید : 456 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)

 

 

شعر های عاشقانه سری چهارم 

جدید ترین شعر های عاشقانه سری چهارم 

مخصوص برای عاشقان عزیز   

***************************************

 

معذرت خواهی

همیشه بدین معنا نیست

که تو اشتباه کردی

و حق بادیگریست..!

معذرت خواهی یعنی:

اون رابطه

بیشتر از غرورت

برات ارزش داره....

 

 

---------------------------------

خدایا از تو دلگیرم !

گفته بودی حق انتخاب داری 

پس چرا انتخابم در کنار دیگریست !!!

 

----------------------

 

بایــــد یکـــــی باشــه کـــه وقتــــــ

دلشوره هـــای دخترونتـــ♥ــ

کـــه بــه وقتـــــ بایــــد و نبایداتــــــ

کــه بــه وقتــــ گریـــه هـــای بــی دلیــل و خنــده هــــای از سرشــوق

باشـــه

نگاتـــــ کنه

لبخنـــــد بزنــه

بگـــــه 

ببیــن منــــــو

نگـــاش نکنـــی

بخنـده.. مـــ♥ــردونه بخنــــده

بگه :

خوبــــــ دیوونـــــه

دیــــــوونتــــم

بعـــد تــــو

بــا شـــوق اطمینــان

خودتــــو رها کنـــی تـــــو بغلـــش

بگــی 

خوشـــ♥ـــــــــــــبخـتم ...

 

-------------------------------------------------

 

ﺑﻌﻀﯽ ﻭﻗﺖ ﻫﺎ

 

ﻫﯽ ﮔﯿﺮ ﻣﯿﺪﯼ

 

ﻏــــــﺮ ﻣﯿﺰﻧﯽ ..

 

ﺑﺪ ﺍﺧﻼﻗﯽ ﻣﯿﮑﻨﯽ ..

 

ﻣﯿﮕﯽ :

ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ..

ﺩﻭﺳﺘﺖ ﻧﺪﺍﺭﻡ ..

ﮐﻼ ﻫﯽ ﺑﻬﻮﻧﻪ ﻣﯿﮕﯿﺮﯼ

ﺧﻮﺩﺗﻢ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﯽ ﭼﺘﻪ ..

 

ﺍﻣﺎ

ﺟﻮﺍﺑﺶ ﻓﻘﻂ همینه

 

ﺩﻟـــــــــتنگی

-----------------------------------------------------
مرهم درد مـَـرد ، گریه کردن نیست . . .
در آغوش گرفتن یا در آغوش رفتن نیست . . . 
مرد که درد دارد راه می رود ، قدم می زند . . .
و پا می گذارد بر همه چیز . . . 
ترجیح می دهد به جز خودش با کسی حرف نزند . . .
---------------------------------------------------------
با همیم اما ، این رسیدن نیست
اونکه دنیامه ، عاشق من نیست
با همیم اما ، پیش هم سردیم
این یه تسکینه ، اینکه هم دردیم
این حقم نیست ، این همه تنهایی
وقتی تو اینجایی ، وقتی میبینی بریدم
این حقم نیست ، 
حق من که یه عمر با تو بودم...
اما...
با تو روز خوش ندیدم...
---------------------------------
ناراحت نباش رفیق…
تو فقط تنها نیستی…
ما یک جماعتیم که تنهاییم…
آمدیم همدیگر را از تنهایی در بیاریم…
یکدیگر را تنها تر کردیم…
-------------------------------------------
گاه دلتنگ می شوم
دلتنگتر از همه دلتنگی ها
گوشه ای می نشینم
و حسرت ها را می شمارم
و باختن ها را
و صدای شکستن ها را…
نمی دانم من کدام امید را ناامید کرده ام
و کدام خواهش را نشنیدم
و به کدام دلتنگی خندیدم
که این چنین دلتنگم!!
--------------------------------------
گاهی که خیلی غمگین میشوم
گریه نمیکنم
فقط لبخندی کش دار و تلخ به گذر زمان و مختصات مکان حواله میدهم
و بی مهابا پاهایم را تکان میدهم
و خیره به دیوار سفید همیشگیِ روبه رویم میشوم
و پوست لبم را می کنم تا خون بیاید
و موهایم را دور انگشتانم حلقه میکنم
و کنج اتاق می شود خلوتگاهم !
گاهی که خیلی غمگین میشوم
خودم را نوازش می کنم در اوج تنهایی
و خود را در آغوشِ خود رها میکنم
دستانم را لمس میکنم تا بدانم که هستم
و فراموش نشده ام
نمرده ام !
گاهی که خیلی غمگین میشوم
مدتها خود را در آینه مینگرم !
امشب از آن گاهی هاست … 
-----------------------------------------------
ببخشیـد پشتـم به شماسـت !
ببخشیـد که خندیدنـم نمـی آید .
ببخشیـد که دیریسـت سر زده به دنیایـتان نمـی آیم ،
ببخشیـد که نمـی گویم رویاهایتـان را دنبـال کنـید ،
ببخشیـد که نیستـم ،…
که نمی بینـم روزهایتـان را …
مـن هـم خـودم را مـی بخشـم
کـه نمـی بینم خودم را
کـه دیگـر هیـچ چـیز خوشحالم نمـی کند
کـه خنـده هایـم از زور هـم زورکـی تر شده است …
مـن هم خودم را مـی بخـشم
کـه دلم دیـگر
هیـچ آشنـایـی نـدارد
مـن هـم خـودم را
میبـخشـم.. 
------------------------------------------------
تو برمی گردی از جاده دلت درگیرِ رفتن نیست
داری دنبال کی می ری واسه تو هیچ کسی من نیست
تو برمی گردی از جاده سرِ تنهایی های من
نمی ری چون دلت اینجاست تو محکومی به برگشتن
نمی ری چون بدون من دلت هر لحظه آشوبه
بری بد می شه حال تو آخه حست به من خوبه
کجا می ری از این خونه تموم باورت اینجاست
تو هر جای جهان باشی پناه آخرت اینجاست
تب برگشتنت انگار به جون خونه افتاده
پر از احساس دلشورم تو بر می گردی از جاده 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به سلامتی خودم و بچه محل هام که میگیم ما از اوناشیم که: فشن نیستیم… بابامون ماشین شاسی بلند نداره بیایم دنبالت… مارک کفشمون دیگه آخرش کفش ملیه… زیر ابروهامونم بدمون میاد نخ کنیم که دخترکش بشیم… مارک تی شرتمونم هم دیگه آخرش یا هندونست یا تمساح… نداریم هرشب ببریمت بیرون خرجت کنیم… ولی… وقتی میگیم دوستت داریم یعنی دوست داریم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1308
  • کل نظرات : 2800
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 12305
  • آی پی امروز : 139
  • آی پی دیروز : 177
  • بازدید امروز : 176
  • باردید دیروز : 401
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,511
  • بازدید ماه : 1,511
  • بازدید سال : 61,029
  • بازدید کلی : 4,038,890
  • کدهای اختصاصی
    شمارنده