loading...
قالب وبلاگ | کد موزیک
علیرزا بازدید : 313 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (8)

 

خداحافظ کلامی سخت و سنگین است/ خداحافظ غمی بسیار رنگین است....

 

----------------------

 

 

دلم می خواهد زندگی ام را موقت بدهم دست یک آدم دیگر

بگویم تو بازی کن تا من برگردم

نسوزی ها


-----------------------------


دردمیکند بغضم وقتی اشک هم آرامش نمیکند! خدایا مگر بودن او در کنارم چقدر از جهانت را میگرفت؟...!!!


--------------------------------


دستم که لا به لای ورق های دیوان حافظ می رود...
دلم میلرزد اما...به خواجه می سپارم تا امید را از دلم نگیرد...
دوست دارم همیشه بگوید:::
یوسف گمگشته بازآید به کنعان،غم مخور..

-------------------------------------

 

 

وقتی کسی با شما مانند یک گزینه رفتار میکند

با خارج کردن خودتان از معادله به او کمک کنید تا انتخاب هایش را محدود کند

.به همین سادگی


-----------------------------------


 

یا عشق با من خوب نیست یا سهم من تنهایی…

اول ارتباطیم ک اخرش جدایی….

تو تلخ میخندی ب من ..من خنده رو حس میکنم.. این اخرای رابطست ..اینده رو حس میکنم…

تا تو سکوت میکنی دیوار میشه پنجره …ب سمت در میری منو دلشوره از دست میبره…

 


-------------------------------------------


همیشه بهت می گفتم دلم می خواد خوشحالت کنم

چه کنم که حالا دلیل خوشحالیت نبودن منه

 

-----------------------------------------

 

تو که میدونی عاشقتم چرا قلبمو پس میزنی
بی تو من اخه طاقت این زندگی رو ندارم
نزار پا روی قلبم و خاطراتم
تو که میدونستی بی تو میریم چرا نزاشتی دستاتو بگیرم

 


 


 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ایلین در تاریخ 1393/10/25 و 21:03 دقیقه ارسال شده است

مرسیشکلک
پاسخ : مرسی از ماست

این نظر توسط ایلین در تاریخ 1393/10/25 و 12:08 دقیقه ارسال شده است

آموخته ام که خداعشق است
وعشق تنهاخداست
آموخته ام که وقتی ناامیدمی شوم
خداباتمام عظمتش
عاشقانه انتظارمی کشد دوباره به رحمت او امیدوارشوم
آموخته ام اگرتاکنون به آنچه خواستم نرسیدم
خدابرایم بهترش رادرنظرگرفته
آموخته ام که زندگی دشواراست
ولی من ازاوسخت ترم...
شکلک
پاسخ : مبارکه

این نظر توسط خاطره در تاریخ 1393/01/15 و 1:06 دقیقه ارسال شده است

سیــل یــــادت به ذهـــــنم که میــــــــــــزند
همــــه چیــــــــز نابـــــــــود می شـــــــــود
تنهــــا غصــــــه ی نداشتـــــــــنت
برایـــم باقــــــــی می مـــــاند...

این نظر توسط مریم*** در تاریخ 1393/01/11 و 6:44 دقیقه ارسال شده است

خیییییییییییییلیییییییییییییییی توپ بود وبت به منم سر بزن/سر نزنی کلامون میره توهم خخخخخخخشکلکشکلک

این نظر توسط محیا در تاریخ 1393/01/08 و 22:23 دقیقه ارسال شده است

نمیذاره آدرس وبتو بذارم واسه منبع
خودت ازکجا آوردی اینو؟

این نظر توسط محیا در تاریخ 1393/01/08 و 22:17 دقیقه ارسال شده است

کپی برداری بدون اطلاع به ما و بدون ذکر منبع شرعا حرام می باشد
به این دلیل اجازه گرفتم

این نظر توسط محیا در تاریخ 1393/01/08 و 22:10 دقیقه ارسال شده است

حــواسمــون بــاشـه ...
دل آدما..
شیشـه نیست که روی آن ...
هــــــا کنیم ...
بعد با انگـــشت قــــلب بکشیم و ...
وایسیم آب شـــدنش رو تماشــــا کنیم ...
و کیـــــف کنیم ...
رو شیشه نـــازک دل آدمـــا ..
اگـــه قلبـــــــــی کشیدی ...
باید مــــــــردونـه پـــــــاش وایســــتی

این نظر توسط محیا در تاریخ 1393/01/08 و 20:33 دقیقه ارسال شده است

من اینو بذارم تو وبم عیب داره؟
پاسخ : نه چرا عیب داشته باشه؟


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به سلامتی خودم و بچه محل هام که میگیم ما از اوناشیم که: فشن نیستیم… بابامون ماشین شاسی بلند نداره بیایم دنبالت… مارک کفشمون دیگه آخرش کفش ملیه… زیر ابروهامونم بدمون میاد نخ کنیم که دخترکش بشیم… مارک تی شرتمونم هم دیگه آخرش یا هندونست یا تمساح… نداریم هرشب ببریمت بیرون خرجت کنیم… ولی… وقتی میگیم دوستت داریم یعنی دوست داریم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1308
  • کل نظرات : 2800
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 12305
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 379
  • باردید دیروز : 244
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,605
  • بازدید ماه : 5,124
  • بازدید سال : 44,894
  • بازدید کلی : 4,022,755
  • کدهای اختصاصی
    شمارنده